söndag, februari 18, 2007

Oj då...

Satan vad jag jönsat på med diverse övningar den här helgen! Lite hipp som happ. Först 5x4 på trainern, sen 4x5 på skidor, därefter 4x4 på cykeln efterföljt av 4x4 i kulvertplan och som avslutning lite rodd och maxstyrka. Löpningen kändes skit, fick ingen luft men kom längre på alla 4 min än jag gjort tidigare. Så det var väl bra. Beachträningen gick också bra, körde uteslutande överkropp och drack gainer. Fick bra tryck i bitarna. Nu ska jag äta chips och bulka litet.

4 kommentarer:

Nordström sa...

Jag är helt övertygad om att du bara äter chips röda lördagar vart tredje skottår... Att det tränas styrka tror jag inte heller på. Du kommer garanterat med en Rasmussenchock till sommaren!

Tom sa...

Jag såg honom på årsmötet. Värsta biffen!

Nordström sa...

Shit, bara för att man inte sitter bervid och håller handen spårar han ur...

Anonym sa...

Ooops!
Den onde, den gode, den fule. Du såg nog fel Tom. Närmast bakom dig satt tre...den fete(fule) var jag, den onde (upphovsmannen till 4x4) samt den gode -Henrik, mittemellan. Han var inte fet/biffig, däremot muskulös efter alla benböj.