torsdag, juli 28, 2011

Nytt kapitel

Inledde min resa i det praktisk bilägarlivet häromdagen då jag investerade i, inte bara ett Thule cykelställ för dragkroken, utan även en Honda CRV att hålla med dragkrok till det nämda stället. Det fungerar bra trots avsaknaden av de 150 hk jag fått tillgodo om jag valt det andra spåret jag var väldigt inne på; en Passat R36. Den senare är stor och stark men inte så flexibel som en CRV samt att den gillar att dricka soppa... Ok jag gör mitt bästa för att begrava bilköpardemonen inom mig nu... Det verkar som om det kan gå vägen den här gången.
Published with Blogger-droid v1.6.2

4 kommentarer:

Robert sa...

Du kan väl för fan inte ha cykeln så där, ser ut som en tysk turist på väg till Nordkap, cykeln skall ligga i bilen eller på taket. Brr vílken rysare.

Robert sa...

Du kan väl för fan inte ha cykeln så där, ser ut som en tysk turist på väg till Nordkap, cykeln skall ligga i bilen eller på taket. Brr vílken rysare.

Unknown sa...

Hahaha... Ja men jag är ju nästan en Tyskt turist nu...

Det finns så sparsmakat med barnvagnsställ för dragkroken annars hade det varit ett fullgott alternativ. Att ha cykeln på taket kommer aldrig någonsin mer att vara ett alternativ!

Robert sa...

Takställ kan visst lossna har jag hört.