torsdag, maj 26, 2011

Om det inte vore för att...

jag är så sjukt jävla trött just nu, så skulle jag skrivit något.

Istället kan vi ju alla sätta oss ned och fundera på varför Berners tar 4000 kr för att byta olja i min bils växellåda. För mig känns det som ett pris lite väl tilltaget i överkant. Alltså vi pratar en vätska här, ett par liter, inget mekaniskt, bilen blir alltså inget bättre, den får bara förmågan att inte gå sönder på ett dyrt sätt efter alla dessa 6000 mil.  Till detta ska då även adderas vanlig service, tändstift samt lite mer specialolja till fyrhjulsdriften och jag börjar tvivla på vilket försprång genom teknik jag verkligen köpt mig... Det riktigt fina är att samma procedur ska upprepas vid 12000 mil osv. Mörker.

Idag har jag kört dubbelpass. Ta den meningen i munnen och låt den sakta smälta på tungan. Jodå, den smakar mer...

Inga kommentarer: