onsdag, mars 28, 2007

Tyngre och snabbare dag för dag



Fan, jag har ingen cykelkropp. Jag jobbar på att närma mig någon slags form som är cykellik men vafan måste ju hinna med några max benböj oxå...
Den här veckan har varit inne på det röda intensitetsmässigt (skräll), måndagen vigdes åt Kents fantastiska spinningpass, det blir bara bättre och bättre! Vi var två från klubben där och jag misstänker att vi höll upp snittet av ansträngingsgrad rätt bra. Jag körde tills det gjorde ont sen försökte jag behålla den känslan hela passet, inget 4x4 alltså!! Vila igår, möte med klubben. Lustigt mottagande av sponsormedel, "8000 är ingenting" nähä? Det räcker då åt mig en hel säsong iaf. Men vafan man ska inte förstå allt här i världen. Många bäckar små... Min arbetsgivare verkar mer svårflörtad när det gäller bidrag, men jag har inte gett upp än... Idag pissade jag på mig själv. Bättrade mina intervalltider uppför Södra en smula mot i fjol. Sååå jag är tyngre i år men snabbare.

9 kommentarer:

Tom sa...

8000 är ingenting för Sundsvallscyklisterna, vi badar i stålar! 8000 är smuts! ;-) Näe, det var fint jobbat, Henrik. *tummen upp* Nu ska jag bara få MTV att pimpa vår klubbuss så är vi redo!

Unknown sa...

Nää det är klart 8000:- det pissar man på!

Anonym sa...

Henrik, 8000:- är mycket bra, hur många är det som dragit in så pass mycket. Inte många skulle jag tro. Bra jobbat. Negativ energi finns överallt, pissa på den är mitt råd.

Miike sa...

Är det någon som klagar på 8000:- så kommer inte jag fixa en enda sponsor!

Unknown sa...

No worries mates!
Det löser sig det här bara snön försvinner och vi får åka på lite tävlingar.

Anonym sa...

Schysst bild...har du sett målningen "Skriet"...vissa likheter =-0
Alla fattar väl att 8 lakan är bra stålar....den som inte gör det är KORKAD och förmodligen så förmögen att han eller hon kan hosta upp det dubbla utan att det blir eko i plånboken.

Rickard Mattsson sa...

Jag kan inte heller förstå att någon reagerar och säger att 8000:- är ingenting. Det är ju bra mycket mer än noll kronor och som sagt, många bäckar små..

Håller också med om att det är svårt att få sponsorer, har själv gjort några tappra försök utan framgång än så länge men skam den som ger sig, förr eller senare blir det jackpot.

Anonym sa...

Fråga: Race Face Next SL Carbon. Bra eller dålig? Behöver 400mm-stolpe.

Unknown sa...

Race Face är bra.