söndag, mars 11, 2007

Sjuk, som en hund...

Bra tajming att bli sjuk dagarna innan ett träningsläger innehållandes årets först tävling... Jag hade ju velat få något slags svar om vad 4x4 innebär för tävlingsformen under längre tider. Det svaret får nog vänta. Fan, jag är inte pigg nu. Halseländet vill inte vara med och jag låter som Bengt Magnusson om morgonen. Måste nog sluta röka Prince utan filter på nätterna... Min kära dator är också sjuk, därav dåligt med uppdateringar. Men nu har vi skaffat en digitalkamera så det finns hopp om intressantare rapporter i framtiden.

Ska testa lite nya däck på GC, Rubena heter fabrikanten och de ser bra ut. Lite låg luftvolym kanske för HT-bruk men ungefär som RR 2,1. De är ju helt ok på de flesta underlag så det ska bli skoj. Mina beställda finhjul lyser med sin frånvaro. Tillverkaren skyller på sina leverantörer. Vart har jag hört det förut? Jo just ja, det är jag som säger det hela dagarna... Men jag skiter i lätta hjul, jag trycker så många W nu så de behövs inte...

4 kommentarer:

Nordström sa...

Precis, med dina watt är det nog säkrast att hjulen är av modell kraftiga!!!

Miike sa...

Nu jävlar vill vi se lite resultat på GC ... Vi vet att du kan, förkylning är ett bra tecken på att du kört lite för hårt=toppform nu!

Anonym sa...

Holla!
QL att du ska ösa upp&ner på GC. På platten och nerför har Simoni inte en chans när dina nya rubafoni-sulor river i lavasanden. Glöm inte att packa ned "knäskåls-klubban" i ditt nya cykel-etui som du kan använda på banketten, utifall någon pinkar epo. Kör så det ryker!!!

Unknown sa...

Jag knackar alla killar som ser för snabba ut. De är säker dopade.