söndag, oktober 15, 2006

Men ta i då för helvete!





Jag bli så jävla less! På stress, sukdomar, skador och annat skit. På människor som tror att de äger världen för att de kör bil. Eller på alla de andra som tror att de äger världen för den delen. På de som saknar ödmjukhet, på de som inte har nån koll, jag hatar människor helt enkelt.

Nåt jag inte är less på är fina höstturer i lagom temperatur. Idag kan ha varit sista dansen med Anthem. Sen ska jag dricka kaffe, och äta en ostmacka. Det är jag inte heller less på!

Dagens hösttur handlade om en för mig äcklig belastning, körde tills det blev suddigt sen lite till, varvade detta med lite för dålig återhämtning. Det är så jävla skönt att ta i när man är less!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din blick var helt klart glasartad när vi möttes idag! Starkt jobbat! Hat är en grym motivationshöjare!

Anonym sa...

Tom och jag saknade dig i dag Henrik, lite landsvägscykling hade gjort dig gott.

Unknown sa...

Jag hade ju tänkt vara med men hittade inte min racer...
Efter en timmes löpning nu på kvällen känner jag mig ganska harmonisk igen