tisdag, augusti 24, 2010

Surt

Usch fyfan vad sura ben jag hade på söndagens DM. Det var knappt att jag tog mig upp till Sidsjön för egen maskin och jag kunde inte gå med TK uppför startbacken. Lite längre hade jag kunnat tänka mig att få vara med. Men skitsamma, banan är rolig att cykla på, tävla på vetifan. Om man inte ligger först dvs. Då kommer ingen om, liksom. Jag la mig på en behaglig fart för att mig runt anständigt och lite skoj. Det var skönt att åka FS, jag åkte supermjukt med fullt flöde i bakdämparen.

Direkt efter tävlingen satte vi oss i bilen och åkte till Kramfors för kalas. Gårdagen ägnades åt bilspekulationer och promenad vid Rotsidan. Har ni inte varit till Rotsidan så åk dit. Satan alltså. Bra fint. Nästan som fjällen. Men bara nästan.


3 kommentarer:

olmarkus sa...

Hmm, kan man få tigga din GPS-rutt ifrån tävlingen så jag kan ladda in den i klockan och utmana dig virtuellt? Vore skoj eftersom jag åkte på en tokgrej och missade tävlingen... :-(

Unknown sa...

Jag tävlar aldrig med klocka...

olmarkus sa...

Åh fasen :-( Då får jag gå på varvtider...