torsdag, augusti 12, 2010

Fest igen

Tro på fan, det är nån jävla fest i stan igen. Drakbåtsfestivalen. Av alla fester. Paddla en båt, gärna full, med sina arbetskamrater. Ja, nu är jag bitter igen, för att jag inte kom på den idén.

Cykelvasan om ett par dagar. Ser bra ut. Kan ju bli regn. Jag har slagit pers och jag har Furious Fred på. 2,25". Det vill säga sådana som går fritt. Förstärkta är de också. Nu jävlar. 2,25 och FS på en bana som går att cykla snabbt med en landsvägscykel? Masterplanen var ju en 29a. Den står i skrubben. Fälgarna är hos Pedalogerna och framgaffel har jag inte mäktat med att beställa. Sensommarblues. Ni vet.

Efter att ha sett denna video hos Tom på Facebook så har jag idag jagat fruktos.


Efter att ha sökt på alla gymbutiker, hälsokost mm i stan så hittade jag till slut vad jag sökte på ICA. Till en sjättedel av priset hos tidigare nämnda. Väl där så slog det mig, vi ser snart ut som amerikaner allihop. Om man nu med amerikan menar just vad man tänker sig när man säger amerikan. Dvs inte de snygga skådisarna. Fan alltså.

1 kommentar:

Tom sa...

Fruktos är the shit!