onsdag, augusti 11, 2010

Kaffebrist

Den här veckan har jag inte fikat på något av mina träningspass, inte ens i samband med de trettiosekundare jag idag kört i skrubben. Fullständig misär. Det jävliga är att jag sugen på att springa, också. Det går ett millopp 100 m ifrån vår lägenhet ikväll. Nä, hellre åker jag 32 mil enkel för att bli avhängd inom första milen. Idioti. Kanske, eller sunt förnuft? Benen har känts lite frostiga den här veckan, tills idag. Sopade till med pers på Nackstarakan trots vändpunktsvurpa (framhjulssläpp, sätta ner fot och inte få i kloss i pedalen igen). Inte så illa för gammal tjockis. Ok, sträckan är helt platt så kg i W/kg spelar inte så stor roll... Ser nästan fram emot att ha lite lagom småtråkigt i nio mil på lördag, trivsamt tråkigt, hoppas på sällskap i år.

1 kommentar:

Unknown sa...

Avhängd, du får väl för fan bita i!! För min del blir jag avhängd på startgärdet :) Lycka till!