onsdag, augusti 18, 2010

Materialval

Hmm. Var och lyfte på en Anthem X 29er idag. Inte bra. Att lyfta alltså. Om 29 är bra så tror jag att Anthem X 29ern är nära facit. Fan, den kändes oförskämt lätt med tanke på att att den är rätt standard; XT, Giants egna hjul mm. Blank var den också, riktigt mycket jänkarjärnkrom-stylee. Efter det lyfte jag på en ledsen Giant 29er-ram som står och skäms i min skrubb. Det saknas lite hjul och gaffel till den. Två flaskställ får jag dit, kanske att den ska få ett liv efter Vasan ändå, Snapphaneturen by 29er?

Formmässigt har jag lyckats begrava mig under en inlandsis sedan Vasan, vilket känns ganska så bra. Tror jag hinner få tillbaka lite livskraft till nästa helg mha lite skrubbterapi. Bara det kunde börja regna någon gång. Distans har jag fan fått nog av...

Inga kommentarer: