tisdag, februari 26, 2013

Minnesbank


Hur kan en vardag bakom ett skrivbord, eller i ett flygplan för den delen, någonsin mäta sig med vad jag fick vara med om när denna bild togs?

Jag har likt många andra veckor även denna varit i luften och på hotell något mer än önskvärt. Alltså hamnar träning med en väldigt lågt prioriterad flagga i att göra högen, strax under att skotta fram uteplatsen, faktiskt. Provade Italien igen, det var kallt satan och blåsigt som helvete där nere. Snö på vägarna och på min hyrbil när jag 05:00 skulle åka från hotellet till flygplatsen. Jag måste erkänna att jag ännu inte förtrollats av Italien, förstår inte riktigt magin med det landet. Det kanske kommer om jag får åka omkring lite mer och inte bara se flygplats/hyrbil/hotell/stålverk. Ser på vägarna att de skulle funka att rulla smalhjuling på, men någon sådan aktivitet tror jag inte kommer kunna planeras in, någonsin. Maten är ju bra, inte himlastormande (ok bitvis), men helt ok. Behöver nog en guide bara.

Den träning jag lyckats riva av har ändå varit ok. Ett par tjugor, en fyra och lite rodd idag. Jag borde rimligtvis inte falla igenom helt och sätter min tilltro till vädret och våren.

1 kommentar:

Unknown sa...

Då ska du följa med oss till Italien i mitten av april så kommer du att ändra dig, ja lövar!