lördag, december 29, 2012

Träningsblogg

Ber om ursäkt om föregående inlägg väckte anstöt eller om för den delen själva saken i sig med ett inlägg var allt för chockerande.

Alltså. Jag drabbades för ett par år sedan av osedvanligt ihållande skrivkramp och famlade i mörkret för att finna en mening med min egen blogg eller för den delen andras. Har insett att de är rätt bra att ha, om inte annat för att träna vissa delar av hjärnan alternativt ha som uppslagsverk till senare. Därför gör jag ett ansats att hålla det här eländet vid liv ett tag till. Min avstjälpningsplats i den världsomspännande webben, helt enkelt. Tyvärr har jag förstått att jag är mindre allmänt grinig idag men ska försöka göra några punktinsatser här och där. Gissar mig till att jag har en del elakt att skriva efter någon av helgerna i början av mars. Eller när jag börjat träna igen. Blivit trött och sliten. Troligen med start i juni till och med september.

Har jag skrivit att jag vann Broarna runt? 

1 kommentar:

Samuel sa...

Efter några veckor i skrubben så är du nog lite lämpligt grinig:-)
Skoj att du skriver igen!