lördag, april 24, 2010

Lång dag

Precis när jag hämtat min XX-framväxel och skulle ladda för Mjölby ringer de ifrån Team Sportia och vill att jag ska cykla med Vacchi och snacka Craft-kläder. Jag är lättköpt. Funderade senast i veckan hur jag skulle få tag på nya kläder inför sommaren... Samuel B fick åka alldeles själv till Mjölby, men jag tror han var rätt förberedd på det. Det har ju strulat litet med materialleveranser till min hoj samt att tanken var att jag skulle ha besökt Wien i veckan så jag har liksom inte tokladdat heller. Dagens tur landade på dryga fyra timmar med lite solsken på näsan. Snacka med Vacchi var roligt men att se honom i aktion var roligare. Vilket proffs. Mycket imponerad, jag anmäler mig direkt den dagen han kör utbildning om hur man hanterar en grupp människor på bästa sätt.

Det mest slående med den här dagen är att det finns så många cyklister i den här staden. Vart var alla i onsdags?

Inga kommentarer: