söndag, september 17, 2006

Val


Hela livet består av val. Idag blev jag tex tvungen att välja om jag skulle köpa en kexchoklad eller snickers till kaffet. Väldigt traumatiskt blev det, första träningskaffet på hela säsongen. Helt sjukt! Jag som trodde att cykling gick ut på att dricka kaffe i solen!! Nån har fört mig bakom ljuset!! Det är ingen som sagt att cykling är, tex:

Tre timmar i -2 och snöslask en februari-lördagsförmiddag!

Att man måste stå över den där goda muffinsen på Wayne's bara för att man endast kört treochenhalv timme på förmiddagen!

Att man får skavsår i skrevet!

Att man efter fyra timmar får vara glad om man känner att man är man!

Att det tar sån jävla tid att bli bättre!

Men livet ska inte vara roligt så jag känner att jag är på rätt väg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

F-n vad du ligger i, men det här har jag anat länge. Off-season är för blåbärsmuffins som jag själv.

Nordström sa...

Ja, den där Andersson ska vi hålla lite koll på! Givetvis har våra täta kontakter inget som helst med vänskap att göra. Jag vill helt enkelt luska ut hur Herr Andrsson tränar... Med denna utveckling så dröjer det inte länge förrän topp 10 kommer!

Anonym sa...

Henrik kommer att bli grym! Fyy faan... Sluta ät godis så är du topp 5...