måndag, april 11, 2011

Bloggmaterial

Nja, jag ska inte skryta med att jag har så mycket att skriva hem om på en cykelblogg nu. Det verkar som om mina 29-tumshjul är på G. Lite tune-nav och Notubes-fälgar. Synd bara att jag inte har någon cykel som passar... Vet inte vad jag fick för mig när jag beställde dem, hjulen alltså. Till mitt försvar så får jag väl peka på att jag beställde delar av dem innan SM i fjol. Eller när det nu var. Det var på den gamla goda tiden då jag faktiskt även ägde en 29a i form av en lös ram. Inte illa.


Utan att veta, men visst fan borde det vara dags för Timrå GP snart? Jag kan räkna varv. Fota. Skrika litet osv.

1 kommentar:

xhstd D sa...

Springa?
Är det inte bättre att rasta någon med bmi 42 på någon distanstur i Öfvre Kovland?
...samt ett sent grattis till Er...Deg och Bodegan. U.t har en solblekt cykelvagn med gamla Bamsetidningar och Pluppböcker som du kan häkta på 29-an!