söndag, januari 18, 2009

Kalibrerad

Andreas och jag gick loss på Frankenstein idag så nu visar den så när som på plus/minus några W rätt. Bodil var först ut att köra på riktigt svensk mätutrustning när den är som mest elak. Det var omväxlande att själv få se någon lida i skrubben, rätt skoj, kanske har jag en framtid som en något för hård ungdomsledare. Efter henne fick jag möjlighet till att köra en timme, har tänkt att ha återhämtningspass på sön em, men idag var jag ju lite intresserad av att veta hur det känns att köra riktiga 330, körde 20 min vilket gav lägre puls än igår. På onsdag eller torsdag ska jag göra nåt roligt, mer om det då. Möte med demoner sägs det i reklamen, låter roligt.

Fan jag gillar de här helgerna, träning, inte göra nåt, träning, inte göra nåt och sova. Mycket enkelt. Det enda vettiga jag gjort idag är att ha kikat på skidskytte... Bergman så inte fräsch ut varken igår eller idag, så placeringarna var grymt stabila. Tänk att skidskytte skulle segla förbi skidor som min favvo underhållning efter Flandern och Helvetet i norr.

Inga kommentarer: