söndag, januari 18, 2009

Förbehåll

Ta min a Watt-uppgifter med en nypa salt, Frankenstein ska kalibreras senare under dagen. Så förmodligen har jag gett lite glädjeeffekt här på sistone då jag trodde att den var kalibrerad. Velly solly...

Blev bara en hotellbacke idag men väl lite Smirre och Bergssvängar. Naturlig intervall när den är som absolut obekvämast, alltså på skidor. Jag blev sådär distanserad inom mig själv som jag bara blir när jag kört riktigt, riktigt hårt under många dagar i sträck. Det är fint. Har inte snålat de här senaste veckorna, nu känns det som om det rullar på som det ska, veckorna blir kortare och kortare och fritiden minimal. Tur att jag har åtta timmars återhämtning fem dagar i veckan... Fan, hade jag inget jobb skulle jag nog fan träna ihjäl mig...

Inga kommentarer: