onsdag, november 22, 2006

Coaching

Nu kan jag bli din coach! Jag har precis genomgått en tvådagars utbildning i ämnet coaching. Nu kan jag ännu mer än tidigare om allt. Så pass mycket att jag kan coacha allt och alla till vad som helst. Det är bara för mig att ställa frågan "vad" hela tiden så löser sig allt. Det var ungefär vad jag lärde mig...

Sthlm är ett jävla skitställe, att bo på hotell är skit. Sen att bo på hotell mitt i Sthlm gör inte saken bättre, och om då frukostbuffén är tråkig då är misären fulländad. Fy fan vad konstiga människor det finns! De verkar bo i den där jävla stan allihopa, och alla har bråttom. Obs! Jag är inte bitter eller cynisk bara observant!

Undra just om der är värre att bo på hotell i Cairo? Det får jag veta den 12 december då jag ska göra mitt första kundbesök. "Undvik folksamlingar" står det på UD's hemsida, låter lovande då jag inte gillar människor.

Träningen går bra, körde så att jag blödde näsblod i söndags, det är bra!

7 kommentarer:

Miike sa...

Jag håller med dig, åk till fjällen i stället, mindre folk bättre träning!
Hotell suger, folksamlingar suger, jag har panik varje gång jag ska handla mat på ICA. Hoppas att man snart kan beställa maten via nätet så man slipper se alla hostande feta människor!

Unknown sa...

Ja, fyfan för vanligt folk! De är som råttor, smittobärare ;)

Miike sa...

Ja det är knepigt att vanligt folk får var bland oss andra!

Nordström sa...

Shit, jag skulle på ett ärende i köpcentrat Nordstan mitt i GBG förra helgen... Det är f-n jobbigt att gå omkring och hålla andan hela tiden även om det var ett extremt kort besök... Men det ska ju vara bra för de röda blodkropparna att göra det så inget ont som inte för något gott med sig!

Anonym sa...

Jag håller med om att Stockholm är ett skitställe, men ett gott råd boys det är bara dom som föröker undvika bakterier mm som blir sjuk, jag har aldrig varit speciellt försiktig och har aldrig varit sjuk, jo en gång 1958 hade jag något som hette Asiaten.

Tom sa...

Dricker aldrig vatten och blir aldrig sjuk. Det är hårda bud.

Anonym sa...

Du kan få bli min coach Honken Behöver någon som kan pusha på mig.
Då kan jag säga till andra också att jag har en egen personlig tränare.