tisdag, augusti 02, 2011

Inte enligt plan

Eftersom jag hann bli trött på den timme det tog att ta sig runt ön igår så tänkte jag vila litet idag, passa på att måla T's rum och greja litet med saker jag borde ordna. B kom på den fantastiska idén att springa lite stig med tå-handskarna och såg så glad ut efter turen att jag inte kände att jag hade något val än att prova. Hade fram till idag inte provat utan bara hört ryktesvägen att det ska vara ungefär i klass med att åka 29" på stig, alltså skitbra. Höll mig på rätt sidan om halvtimmen men hade ingen längtan att sluta. Det var helt enkelt rätt jävla skoj. Därefter gick planen än mer åt helvete på riktigt och jag spenderade kvällen med att nöta Sundsvalls finest med Kent från Jaggaverken. Sjukt skoj, han fick mig att börja cykla 1993 och jag lägger mig fortfarande per automatik på rulle när det lutar utför!

2 kommentarer:

Robert sa...

Fint att du verkar var på G igen, det glädjer ett gammalt cykelhjärta

Martin sa...

:-)