fredag, juli 23, 2010

Cykelsugen

Sådärja. Årets svarta vecka avklarad, jag känner ett begynnande sug efter att få åka ut på lite stigar och skrämma slag på mig själv. Ska förvägra mig själv nöjet av att cykla även i kväll bara för att göra det lite bättre. Imorrn ska jag ge mig iväg och leta roliga stigar, kanske åka lite i nåt Skönviksspår som inte kräver mer slackare styrvinkel än 70,5... Helgens stora fråga är om jag ska springa löptävling eller se vad kroppen har att erbjuda lite stigsmisk på LV5 där klubben då har tävling.

Har misstänkt ett tag att min kära Durin vill ha lite mer olja till att smörja O-ringarna med. Ska ge mig på detta inom en snar framtid. Blir spännande, den enda gaffel jag servat är RS Reba och skillnaden före / efter var otrolig. Så jag kanske borde serva ikväll...

Inga kommentarer: