lördag, januari 23, 2010

Säg hej till publiken!


Fan, vad säger man? Första distanspasset i år, på cykel alltså. Åkte en sväng ut på en närliggande ö och avnjöt Sundsvallisk finvintercykling när den är som, ja kanske inte bäst men i alla fall bra, jättebra. Riktigt fin tur, lite speciellt att åka förbi tomma badstränder som istället för människor nu är fyllda med skoterspår, Sverige är fantastiskt. Efter tre timmar hade jag lovat att vara hemma men det kändes som om jag kunnat fortsätta tre till och därefter tre mm. Men vetskapen om att ett, för mig, förödande bullbak höll på att avslutas hemma gjorde hemlängtan alltför stor. Innan passet gruvade jag mig för att vintercykla men nu längtar jag tillbaka ut!

4 kommentarer:

Rickard Mattsson sa...

Då var vi två som var ute och vintercyklade idag. För mig var det första passet ute på cykeln iår. ;)

Robert Edin sa...

Vi var tre, jag var ute på ett 3 timmarspas på småvägarna ovanför Kovland, härligt.

Unknown sa...

Det är bra grabbar! Vi fortsätter såhär så slipper vi träna med varandra!

Tom sa...

I sann Sundsvallsk anda.