onsdag, augusti 05, 2009

Tiden står stilla

Jag som trodde att fyror i skrubben fick tiden att gå sakta. Men... inget mot en dag framför datorn på jobbet. Hade tänkt köpa ett par tubhjul, men de var sålda. Det är nog andra gången nu på raken. Jag ska nog inte köpa cykeldelar på begmarknaden helt enkelt, jag är inte tillräckligt snabb. Känner mig rätt osnabb över lag nu, infektion i vänster öga, inflammation i höger knä. Äh. Knäet verkar då må rätt bra av att resten av kroppen inte mår bra, nu har det gått två dagar där jag inte känt som om det ska lossna. Tror jag kan ha hittat roten till problemet också, kan vara mina fina cykelskor som gör det. Har återvänt till Shimanoskoträsket och förnimmer helt klart en förbättring. Men jag är skeptisk, har inte haft några som helst problem tidigare med Specializeds BG dojor, men någon gång ska väl vara den första.

Har idag läst rapporter från cykelsportens fiender no1 och no2 att Wienerkorven är på G. Vilka är då fienderna? Cyclingnews och Velonews förstås, de gör ju inget annat än att skriva om "comebacker".

1 kommentar:

Robert sa...

Du är sugen på att klistra däck ser jag, själv är jag glad att den tiden ligger bakom mig.