tisdag, juni 02, 2009

Vår Ruset

Ja, det ska tydligen sär skrivas. Kan vara jag som inte förstår bättre varför det ska vara så. Kanske är det en ord vits jag inte hänger med på?

Inte kan jag räkna heller. Jag räknade in Bodil som femte tjej, men någon sa sexa. Jag är ganska säker på att jag räknade till fem, jag har ju fem fingrar på ena handen så det borde jag ha kunnat hålla reda på trots att jag cyklade. Så nu är hon otroligt skeptisk över min förmåga att räkna in tjejer som springer. Fem. Det var även en gubbe som skrek femma till henne men ändå envisas hon med att vara sexa. Jaja. Jag brukar säga att jag är 20e när jag är 25a, det handlar om HUR man räknar ju.

Min groteska mentala och fysiska svacka börjar kännas fjäderlätt och lite rosafluffig nu. Bra det. Nu vänder jag snart på styrstammen!

1 kommentar:

Tom sa...

Sär skrivningar är populära i vårt av långa land.