söndag, december 14, 2008

Äntligen?

Jag borde väl ha skrivit lite tidigare om Johan Olssons bragdlopp men har haft fullt upp med att köra tjugominutaretrainern och fira en Conny som fyllt trettio. Nu kikade jag in på Aftonhoran och kunde konstatera att det krävdes en del bläddrande för att läsa om ovan nämda skidseger. Först var det en massa tjat om inhemsk ishockey. Ok, nu är jag lite mindre avigt inställd till hockey ät till fotboll, men ändå. Fan killen vann ju en världscuptävling, alltså sånt som händer utanför rikets gränser mot resten av de bästa i världen inom skidor. Alltså inte ett gäng lönnfeta och överbetalda slagskämpar. Och inte en Fredriksson så långt ögat kan nå, han sitter kanske i fängelse? Är han skidåkningens Bad Boy nu förresten?

Jorå jag är bitter mitt i natten också.

Go'natt.

Inga kommentarer: