måndag, oktober 27, 2008

Till helgen...

Ska jag nog göra nåt jag inte gjort på ett tag, kanske. Cykla... Ute... Kanske, jag säger kanske. Under förutsättning att det är frusen mark att cykla på. Vägrar skita ner något. Hatar att tvätta. Annars blir det löpning och stavgång. Det är enkelt och effektivt som fan. Tror jag. Det känns så i alla fall. Har haft en del träningsvärk idag i sätesmuskeln sedan gårdagens marscherande uppför södra. Jag säger det igen, fyfan vad lyxigt att kunna andas!! Idag gick jag för fullt hela spinningpasset, utan problem. FYFAN VAD BRA!!! Har bestämt att INTE cykla ute förrän jag är frisk igen, nu börjar det närma sig. Inget bakslag nu bara... Nu ska jag dra i mig dubbel dos kortison igen. Hej.

2 kommentarer:

Tom sa...

Jag trodde du skulle köpa en nexusväxlad citybike och bli fet nu.

Unknown sa...

Mmm har bara att köpa cykeln med Nexus kvar för att uppfylla den målbilden...