fredag, juli 25, 2008

Motionärsvapen


Nästa år, då jag lagt av, ska jag ha 100 mm fram och bak, riser och köra olåst. I vinter ska jag undvika skrubben, om det går. Jag har redan beställt Camelbak, den ska jag hämta ut nu innan lunch, dessutom har jag köpt cykelshorts, sådana som inte är tighta. Som en del av av att trappa ner har jag redan klistrat på en skärm på min Limarhjälm, ni vet världens lättaste, är inte det längre. Med skärm. Till hösten ska jag köpa fetingar, alltså utförslagg, kanske ska börja friåka på fjällsidor igen, om knäna håller. Har ju inte gjort backflip än, försökte ju motivera mig till det på tidigt 2000-tal men fegade ur, eller pajade knän innan, vilket som. Kanske säljer räsern också, köper en Glory och tar liften upp även på sommaren. Fan vet.
Eller så köper jag SRM, tempohoj, går ner 7 kilo och gör nåt vettigt av kroppen.

Inga kommentarer: