torsdag, januari 03, 2008

Luuurad


Fan, nu har jag gjort det igen. Gått på en nit. Faan att jag ska vara så jävla lättledd. Om nu någon kvällstidning skriver att Kalla bara druckit saft som formtoppning och inte tränat en meter de senaste veckorna, ja då kommer jag att dricka all saft i hela jävla världen bara för att vara helt säker på att jag inte tagit för lite. För nåt år sen läste jag att antioxidanter var bra, så då åt jag en massa sådana. Nu har jag läst att de är dåliga, så nu äter jag inga. Förra året drack jag sportdryck men det är bara såå 2007. Återhämtningsdryck!? My ass! Mjölk och kanelbullar är the shit! 4x4!? Säääkert... skitbra, vem fan tror på norgehistorier!? Men man blir inte sliten av det, inte ens om man bara kör intervaller, uthållig blir man med, eller?? Distans? Jamen det är väl förbannat mycket stenålder!? Klart som fan att man körde distans förr, de var väl tvungna då de inte hade fyrhjulsdrift. Distans måste man ju köra med låg puls, men det blir man seg av. Sen får man inte köra över mjölksyratröskeln, då blir allt skit och man blir sjuk och kass, och man får bara köra testcykel... Men 4x4 är ju nästan bara över tröskeln... Det sänaste verkar ändå vara att inte äta innan passet sen köra dubbla pass nära varandra, UTAN att äta däremellan och absolut inte äta c-vitamin för att det ska ta bättre. Får jag dricka kaffe? Det gör ju kroppen sur som satan vilket väl borde innebära att träningen tar riktigt jävla skitbra. Men då jag dragit slutsatsen av ovan förda resonemang att det inte egentligen går att träna något då det sabbar något annat så skiter jag i att träna och dricker bara en jävla massa kaffe och andas skitig luft. Vilket borde vara ett fattigmanshöghöjdsagg, tur då att jag bor i Saaandsvall, för här är luften fan riktigt fin (se bild) för höghöjdsträning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

5 dl vatten och plattan i mattan då blir det bra, har du provat den metoden Henrik.

Unknown sa...

Ska testa den i vår, så håll i er!